فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
آبان 89 - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










بعد قرنی ....اومدم!!!

سلام به شما دوستان عزیز!!!این چند وقته نبودم خوش گذشت؟؟؟می دونم جام خالی بود(شرمندم نکنید!!!!)

با برد های پرسپولیس چه طورید؟؟؟؟

پرسپولیس2-0ذوب اهن!!!(از بس جناب گزارشگر گفت ذوب اهن روحیه ی مضاعف برای برد داره دیگه داشتم مطمئن میشدم پرسپولیس میبازه!!!)

پرسپولیس2-0استیل اذین!!!(از یه تیم داغون و ورشکسته و بی مسئول و ...بردیم!!!نکته ی جالب اینجاست که همه ی مصدومان در تیم استیل اذین شرکت کردن و همه ی سالم هاشون بیرون از زمین بودن!!!!)

بگذریم شیث رو هم فدراسیون 3 جلسه محروم کرد و 5 میلیون جریمه!!!!ولی خداییش حقش بود؟؟؟به خاطر پرسپولیس سرشو کچل کرد به خاطر پرسپولیس پیشنهاد تیم دارغوز اباد رو رد کرد به خاطر پرسپولیس...!!!

این دفعه دست خالی دست خالی اومدم و فقط یه خبر دارم!!

صحبت های دایی در نشست مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس 
 بدشانسی مهمترین عامل ناکامی پرسپولیس
اینکه گفته می‌شود هر گاه مسائلی مانند درگیری‌ام با فدراسیون فوتبال یا غیره وجود داشته نتوانستم موفق شوم را قبول ندارم. اتفاقا ما در اوایل فصل و زمانی که درگیری‌ام با فدراسیون وجود داشت‌، نتایج خوبی گرفتیم و در پنج بازی که پرسپولیس نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد کوچکترین درگیری یا صحبتی با مسئولان فدراسیون نداشتم اما تیم ما بد نتیجه گرفت. قبول ندارم که درگیری من با فدراسیون تمرکزم را به هم ریخته است. در عدم نتیجه‌گیری تیم ما عوامل زیادی دخیل بودند که بدشانسی مهمترین عامل بود. 

یک خداحافظی باشکوه و بی‌نظیر برای کریم باقری
به غیر از تورنمنت ترکیه در نظر داریم با یک تیم بسیار بزرگ بازی کرده و خداحافظی باشکوهی را برای کریم باقری ترتیب دهیم. باقری زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده بنابراین قصد داریم مسابقه‌ای ترتیب دهیم و باقری در یک شرایط خوب از فوتبال خداحافظی کند. 

کوچک‌بودن سالن و بیرون ماندن خبرنگاران
در سالنی که تمرین می‌کنیم متاسفانه فضا بسیار محدود است و حتی برای کادر فنی نیز جای لازم وجود ندارد. در روزهای بارانی به دلیل کوچک بودن این سالن نمی‌توانیم به خوبی از خبرنگاران استقبال کنیم و آنها بیرون می‌مانند.

در اختیار نداشتن ملی‌پوشان بزرگترین مشکل پرسپولیس
مشکل اصلی ما تعطیلات نیست، مشکل اصلی این است که ما در تعطیلات همه نفرات را در اختیار نداریم. مثلا هادی نوروزی را سالم از ما می‌گیرند و مصدوم تحویل می‌دهند. برای آماده شدن دوباره نوروزی سه هفته زمان نیاز داریم. من نمی‌دانم در تمرینات چگونه بازیکنان را تمرین می‌دهند چون آنجا نیستم اما آنچه محرز است این است که من نفراتم را ناآماده می‌گیرم. محمد نوری سالم می‌رود و ناآماده برمی‌گردد و من باید سه هفته روی این بازیکن کار کنم تا آماده شود.
علیرضا حقیقی کنار من نشسته است. خیلی از بازیکنانم را به تیم ملی می‌برنند و آنجا روی نیمکت قرارشان می‌دهند. من اگر همه نفراتم را در اختیار داشته باشم قول می‌دهم که پرسپولیس بهتر خواهد شد کما اینکه در دو هفته اخیر شاهد بودیم روند ما بهتر شده است.
برای حضور در تیم امید دو تا از بهترین بازیکنانم را می‌گیرند در حالی که من برای آنها جایگزین ندارم و نمی‌توانم بروم از خارج بازیکن بیاورم. کسی که در امید بارها بازی کرده را دعوت نمی‌کنند اما غلامرضا رضایی را می‌برند. این مسائل باعث می‌شود تیم ما افت کند.
من بازیکن 3 کارته، مصدوم و غایب دارم و همین موضوع روی پرسپولیس تاثیر می‌گذارد چرا که به عنوان سرمربی روی تک تک آنها حساب باز کرده‌ام. متاسفانه این برنامه‌ریزی غلط و اینکه آینده را نمی‌بینیم مشکل‌ساز می‌شود چون بعد از هر تعطیلی کار کردن برایم دشوار است. من موظفم پاسخگوی میلیون‌ها هوادار باشم. با همه اتفاقات رخ داده تلاش می‌کنم پرسپولیس به استثنای اتفاقات حاشیه‌ای روز به روز بهتر شود. 

ماجرای شیث و آرامش پرسپولیس
از روزی که آمدم در مسائل فنی حبیب کاشانی دخالتی نداشت و خوشبختانه همواره در کنار من بوده و در مورد پرونده شیث رضایی نیز اختیار تام را به من داد. از روزی که به پرسپولیس آمدم هدفم آرامش دادن به این تیم بود و تصمیم گرفتم با دور کردن حاشیه‌ها و آنچه که به صلاح تیم است، قدم بردارم. برای من همه بازیکنان یکسان هستند. همه باید به روند ایده‌آل پرسپولیس کمک کنند و هر کس خدشه‌ای به این روند وارد کند از سیستم ما خارج خواهد شد.

پیام دایی به کریمی: دیگر اسم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند
در مورد اینکه آیا علی کریمی سال بعد به پرسپولیس برمی‌گردد یا نه باید بگویم که نام پرسپولیس بزرگتر از نام دایی یا امثال من است. خیلی‌ها به این تیم می‌آیند و می‌روند. بدون شک خودم روزی این پرسپولیس را تحویل خواهم داد و آن چیز که مهم است نام پرسپولیس است. یکی از عواملی که می‌تواند این تیم را موفق کند این است که نفرات آماده و جوان که بخواهند با جان و دل برای پرسپولیس تلاش کنند باید در این تیم بازی کنند.
برای من اسم‌ها بازی نمی‌کنند. با کریمی یا هر کسی دیگری که باشد اگر بتوانم خدمتی کنم از وی استفاده می‌کنم. متاسفانه در فوتبال ایران خیلی‌ها به دنبال اسامی هستند.
حمید علی‌عسگر جوانی بود که سال گذشته کسی او را نمی‌شناخت اما الان این بازیکن جوان یک وزنه برای تیم من است. بازیکنان جوان دوست دارند پیشرفت کنند و من نیز علاقمندم با چنین نفراتی کار کنم. کریمی بازیکنی است که من احترام خاصی به وی قائلم و فوتبالش را قبول دارم اما باید بداند شرایط فرق کرده و امروزه ما نمی‌توانیم با اسم‌ها تیم را ببندیم و نتیجه بگیریم. من اگر برای سال آینده در پرسپولیس باشم بهترین‌ها را جذب خواهم کرد که بتوانند هواداران را راضی کنند.

‌مسائل فنی پرسپولیس فقط به من مربوط می‌شود
دایی در پاسخ به این سؤال که مجتبی شیری بعد از مدت‌ها فقط در دربی پایتخت بازی کرد و پس از آن نیمکت‌نشین شد و آیا این تصمیم او درست بوده یا نه گفت: مسائل فنی پرسپولیس فقط به من مربی مربوط می‌شود و هر تصمیمی که گرفتم و برد و باخت آن نیز به عهده من است. تصمیم گرفتم مجتبی شیری بازی کند و این کار انجام شد و شیری از بازیکنان خوب ما است. من از اردوی کیش به دنبال این بودم که فرصتی به شیری بدهم تا بازی کند. او در دربی پایتخت بد کار نکرد و فقط در یکی دو صحنه تعلل داشت و من تشخیص دادم که او را تعویض کنم. اینکه بازیکنی چند دقیقه در تیم بازی کند به من مربوط می‌شود.

شکایت از فدراسیون را از طریق قانونی پیگیری می‌کنم
دایی در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که پرونده شکایت وی از فدراسیون فوتبال برای دریافت حق و حقوق مربیگری به کجا انجامید و آیا او به فیفا شکایت کرده است یا نه گفت:‌ در این مورد فقط یک توضیح کوتاه می‌دهم. روند این پرونده از طریق مراجع قانونی طی می‌شود و من حقوق خودم را از طریق قانونی پیگیری می‌کنم و اجازه نمی‌دهم حقم پایمال شود.

پرسپولیس ژانویه در ترکیه به میدان می‌رود
وی درباره اردوی ترکیه در دی ماه گفت: تورنمنت ترکیه با حضور اینتراخت فرانکفورت، کلن آلمان، آنتالیا یا ترابوزان ترکیه و پرسپولیس در ژانویه 2011 انجام می‌شود.

سعی میکنم از این به بعد زود تر اپ کنم!!!نظر بذارید ها!!!

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در پنج شنبه 89/8/13و ساعت 10:43 عصر | نظر

بعد قرنی...بردیم!!!

سلام سلام!!!!تبریک میگم به همه ی شما دوستان که بالاخره رنگ برد رو دیدیم!!!!

یه سری خبر رو براتون میگم!!!

.شیث رضایی از تیم به بیرون پرتاب شد!!!!

حبیب الله کاشانی سرپرست تیم:برنده ی واقعی تیم محمود اباد بود!!!

دیروزتمرین پرسپولیس برگزار شد

مرتضی کریمی کمک داور دوم دربی شصت و نهم با اشتباهی که انجام داد باعث شد تا پرسپولیسی ها به ناچار یک باخت غیر فنی را متحمل شوند و هزاران هوادار پرسپولیسی با چشمانی گریان ورزشگاه آزادی را به مقصد خانه هایشان ترک کنند. او پس از گذشت چند روز از این اتفاق، از تصمیمی که گرفته احساس پشیمانی می کند و بارها در رسانه های مختلف از هواداران پرسپولیس عذر خواهی کرده است.(واقعا خیلی زحمت کشیدی که بعد از این همه مدت تازه عذر خواهی کردی!!!؟؟؟)

دیگه بسه بریم سر اخبار اصلی:

بیوگرافی کوتاه از بازیکنان جدید و تستی پرسپولیس

دو بازیکن برزیل و مالیایی که در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شده بودند با میانگین سنی 30 سال امید زیادی برای حضور در ترکیب پرسپولیسی ها داشتند و با انگیزه خاصی پا به پای سرخپوشان توپ زدند و تمرین کردند.

سکو برت و مارتین بازیکنانی بودند که در تمرین امروز پرسپولیسی ها شرکت کرده بودند که سکوی سرخ بیوگرافی کوتاهی از آنها تهیه کرده است که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.سکو برت، بازیکن 32 ساله که سابقه حضور در تیم های جونان، امید و بزرگسال تیم ملی فوتبال مالی را در کارنامه خود دارد در سال 1998 در جام ملتهای آفریقا برای تیم ملی فوتبال مالی...

بازی کرده است و به همراه این تیم مقام سومی این رقابت ها را بدست آورده است. وی دارای ملیت مالی- فرانسوی می باشد که 5 سال در لیگ برتر انگلستان بازی کرده و حضور یکساله در تیم فولهام اوج فعالیت وی در فوتبال بوده و حضور 3 ساله او در تیم موناکو مهر تائیدی بر توانایی های فنی او است که بر همین اساس وی با حضور در تیم مینی میوس یونان توانسته است در در جام یوفا توپ بزند و کارنامه افتخاراتش را تکمیل کند.

و در آن سوی میدان، مارتین که ملیت برزیلی دارد یک بازیکن 31 ساله می باشد و سابقه بازی در لیگ 1 برزیل و حضور پنج ساله در تیم پرو گروسو رمانی را در کارنامه خود دارد.

اولین مسابقه رسمی تیم ب پرسپولیس در چهارچوب بازیهای آسیا ویژن امروز عصر بر گزار خواهد شد

تیم ب پرسپولیس که هدایت آن بر عهده حسین عبدی است امروز عصر (جمعه) از ساعت 17در ورزشگاه شهید هرندی واقع در خیابان شوش غربی به مصاف تیم گمنام وحدت سرخ خواهد رفت. گفتنی است چند تن از بازیکنان تیم اصلی از جمله سامان آقا زمانی امروز تیم ب پرسپولیس را همراهی خواهند کرد. همچنین آخرین تمرین آماده سازی این تیم ظهر پنج شنبه و بعد از تمرین تیم اصلی پرسپولیس در مجموعه ورزشی شرکت واحد پی گیری شد

در تمرین روز یکشنبه اختلافی بین گزارشگر یکی از برنامه های تلویزیونی و حبیب کاشانی که در محل تمرین حضور داشت، وجود آمد.

به همین خاطر مسئولین باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند با ارسال نامه ای گلایه خود را بایت حضور بدون اطلاع این گزارشگر و این اختلاف اعلام کنند.

البته مسئولان باشگاه از این قضیه منصرف شده چرا که شنیده می شود در همین رابطه نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال و به خاطر اتفاقات رخ داده از مسئولین این باشگاه عذر خواهی شده است. به همین دلیل حبیب کاشانی از ارسال این نامه منصرف شد.

                                                       بدون نظر نری!!!


/ نوشته شده توسط رز قرمز در شنبه 89/8/1و ساعت 3:23 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved