فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
مرداد 89 - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










شیر ایران باز هم برد!!!

سلام به همه ی شما دوستان!!!

دیشب تیم پرسپولیس با نتیجه ی 3-2 از تیم راه اهن برد!!!این پیروزی رو به همه ی شما تبریک میگم!!

........................................................................

علیرضا حقیقی: مگر من و شیث بچه ایم که با هم قهر کنیم ...

دروازه بان جوان و جویای نام تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسف هستم از اینکه بعضی ها اهداف خاصی را دنبال می کنند، اما حرف و حدیث های بچه گانه، تاثیری در رابطه من و شیث ندارد. علیرضا حقیقی پس از برد 3 بر 2 مقابل راه آهن شهرری اظهار داشت: من هم با شیث هم عقیده هستم. فرقی ندارد چه کسی کاپیتان باشد. مهم موفقیت پرسپولیس و شادی هواداران این تیم است.

به گزارش اختصاصی سکوی سرخ؛ حقیقی در ادامه افزود: شیث رضایی بزرگ تر از من است . همه دیدند که در بدو ورودش به زمین در بازی با راه آهن، بازوبند کاپیتانی را به او دادم. بحث خاصی هم نبود؛ اما برخی که به دنبال حاشیه سازی هستند، بین من و شیث حرف های بچع گانه ای را می زنند که تاثیر خاصی در رفاقت ما ندارد. اصلا اطلاع ندارم این حرف ها از کجا می آید. مگر ما بچه هستیم که با هم قهر باشیم.

 منبع:سکوی سرخ

 

کاشانی خطاب به بازیکنان راه آهن:بازی خوب و جوانمردانه ای از خود به نمایش گذاشتید

یکی از کارهای قشنگی  که حبیب کاشانی در فوتبال ایران پایه گذار آن بوده است این است که بعد از انجام بازی تیمش با هر نتیجه ای که انجام شده باشد به رختکن تیم حریف می رود تا به آنها خسته نباشید بگوید.به گزارش سکوی سرخ حبیب کاشانی بعد از پیروزی تیمش در مقابل راه آهن شهرری در  جمع بازیکنان و کادر فنی راه آهن حضور یافت و از آنها بخاطر نمایش یک بازی جوانمردانه تقدیر و تشکر کرد و در نهایت به آنها خسته نباشید گفت و رختکن را ترک کرد.

 
                                گزارش تصویری از بازی پرسپولیس و راه آهن

گزارش تصویری  از بازی تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل راه آهن شهرری.

برای مشاهده عکس ها اینجا را کلیک کنید...

 
  منبع:سکوی سرخ
                                     ..............................................
دایی: اگر بازیکنان دقت می کردند 7-8 گل می زدیم

دایی: کریمی بازیکن بزرگی است اما ما فعلا به او نیازی نداریم

علی دایی پس از پیروزی تیمش در مقابل راه آهن شهرری در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که البته سریعا استادیوم آزادی را برای حضور در برنامه نود ترک کرد.

نظر شما در مورد بازی با راه آهن چیست؟
ما یک بازی خیلی خوب را به نمایش گذاشتیم و به نظر من 2 نیمه عالی را سپری کردیم که در این بین بچه ها در نیمه دوم بهتر توانستند خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده سازی کنند که توانستیم موقعیت های خیلی خوبی را بسازیم و اگر بچه ها کمی بیشتر دقت می کردند براحتی می توانستیم 7-8 گل به ثمر برسانیم. اما نکته ای که ذهن من را مشغول کرده 2 گلی است که به راحتی هرچه تمام تر دریافت کردیم.
البته بدن های بازیکنان ما بخاطر بازی با صنعت نفت خسته بود و بچه ها خیلی زحمت کشیدند که از همین طریق از آنها تشکر می کنم که تمام تلاش خود را انجام دادند.

          اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به نبودن نام شیث در فهرست تیم ملی

هواداران پرسپولیس افشین امپراطور را تحویل نگرفتند

در حواشی بازی دیشب تیم های پرسپولیس تهران و راه آهن شهرری هنگامی که افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به استادیوم آزادی آمد با استقبال سردی از سوی هوادارن منتصب به باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

 این اتفاق در حالی رخ داد که بعد از ورود افشین قطبی به جایگاه ویژه استادیوم آزادی فقط کریم باقری و حبیب کاشانی با وی احوال پرسی و دیده بوسی کردند ولی از سویی دیگر هواداران نسبت به حضور وی واکنش خاصی نشان ندادند و در آخر نیز با ورود شیث رضایی هواداران پرسپولیس در انتقاد به عملکرد افشین قطبی شعار: "قطبی یادت باشه ... رضایی باید باشه" را سر دادند که منجر تا افشین قطبی استادیوم آزادی را ترک کند.

  پرواز سرخپوشان از روی ریل ها به سمت صدر جدول
                  
 

چهارمین برد متوالی پرسپولیس رقم خورد!  این است پرسپولیس دلخواه هواداران ...

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی با حضور حدود 40هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.
در این دیدار جذاب و نفس‌گیر که با 5 گل همراه بود، برای سرخپوشان امیرحسین فشنگچی در دقیقه 41 و محمد نوری در دقایق 49 و 62 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند و گل‌های راه‌آهن نیز توسط رودریگو لوپز در دقیقه 56 و حمید هدایتی در دقیقه 68                                                                    وارد دروازه پرسپولیس شد.                                        

منبع :سکوی سرخ

 

                              

 

 

                                                        نظر یادتون نره!!


/ نوشته شده توسط رز قرمز در جمعه 89/5/29و ساعت 4:46 عصر | نظر

ایا پرسپولیس اهن را پرس میکند؟؟؟

   سلام به شما دوستان گل!!!اینم خبر های جدید برای شما!!

 

                      علیرضا حقیقی بهترین بازیکن در مقابل صنعت نفت معرفی شد!

انتخاب بهترین بازیکن و دادن پاداش به او از سوی مدیر عامل رسمی است که حبیب کاشانی در پرسپولیس آن را بنا کرده و این حرکت فرهنگی تاثیر مثبتی در بین بازیکنان گذاشته.سوای پاداش نقدی که برای بهترین بازیکن در نظر گرفته می شود او پس از انتخاب مانند پادشاهانی که فتح بزرگی کرده اند بر صندلی خود تکیه می دهد و دیگر همبازیانش باید بایستند و برای او دست بزنند...

به گزارش سکوی سرخ در اردوی پرسپولیس قبل از بازی با سایپا حبیب کاشانی 5 بازیکن تیم  را به عنوان بازیکنان برتر در دیدار با صنعت نفت آبادان انتخاب کرد و گفت به غیر از آقایان علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، سپهر حیدری، غلامرضا رضایی و حمید علی عسگر از بقیه بازیکنان تشکر ویژه دارم.

و امیدوارم در آینده با تلاشی مضاعف بتوانند به عنوان بازیکن برتر انتخاب شوند.
البته کاشانی در این بین نام 3 بازیکن «حقیقی، علیرضا محمد، غلامرضا رضایی» را به عنوان بازیکنان برتر هفته نام برد و پاداشی ویژه را برای آنها در نظر گرفت  و نام علیرضا حقیقی را به عنوان بهترین بهترین ها صدا زد و از وی تشکری ویژه کرد. نکته حائز اهمیت در این بین کار تحسین برانگیز علیرضا محمد بود که درخواست کرد تا پاداشش بین همه بازیکنان خط دفاعی تقسیم شود که این کار او تشویق همگان را برانگیخت و کاشانی نیز با تشکر از این حرکت علیرضا محمد با انجام این مخالفت کرد و گفت: این کار علیرضا جای تشکر دارد ولی ما به احترام کار ایشان پاداش را به خودش اختصاص خواهیم داد و بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس در مقابل صنعت نفت نیز از این پاداش برخوردار خواهند شد.در پایان حاج حبیب گفت در حال حاضر غلامرضا رضایی رکورد دار انتخاب بازیکن های برتر ماست و همه باید تلاش کنید تا به او برسید و از بازیکنان خواست تا بایستند و برای بهترین بازیکن این هفته (علیرضاحقیقی )دست بزنند.

                                                .........................................................

راه آهن یک تیم لیگ برتری است و پرسپولیس گول جایگاهش را در جدول نمی خورد

 پرسپولیسها بدون توجه به نتالیجی که راه آهن در هفته های گذشته کسب کرده با حواسی جمع به مصاف این تیم سختکوش خواهند رفت. انها به خوبی می دانند که حتی تیمهای محلی هم در برابر عظمت پرسپولیس برای خود نمایی می آیند چه برسد به راه آهن که یک تیم لیگ برتری است و سوای نتایجی که در اولین هفته های لیگ کسب کرده بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه ای در دیدار مقابل پرسپولیس دارد.

به گزارش سکوی سرخ :کادر فنی پرسپولیس به خوبی راه آهن و بازیکنانش را می شناسد چون مهدی تارتار مربی فعلی پرسپولیس نقش زیادی در بستن راه آهن داشت و علی رغم اینکه تار تار اعتقاد دارد بازیکنان راه آهن توئانایی های بالایی دارند اما با نقاط ضعف آنها نیز به خوبی آشناست.البته در فوتبال حرفه ای نمی شود به جایگاه تیم در جدول اطمینان کرد و فراموش نکنیم که سال قبل ابومسلم مشهد در شرایطی که از هم پاشیده بود و به دسته اول سقوط کرده بود با قدرت ما را در مشهد غافلگیر کرد و تجربه نشان داده که راه آهن هم امروز تمام مشکلاتش را در مقابل ما فراموش خواهد کرد و برای دفاع از حیثیت خود بهترین بازی اش را در مقابل پرسپولیس انجام خواهد داد .این حقیر از این بابت نگرانیهایی داشتم که وقتی در اردوی پرسپولیس به عینه شاهد بودم که کادر فنی تیم حساسیت زیادی روی راه آهن دارند و مدیریت باشگاه هم با تدبیر خاص خود و صحبت هایش مواظب تیم است تا مبادا مغرور شوندخیالم راحت شد.


  و اینم روزنامه پیروزی28/05/1389

با این که راه اهن خیلی قدر نیست ولی بیاید دعا کنیم تا بازی رو با گل های زیاد ببریم!!!

 

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در پنج شنبه 89/5/28و ساعت 12:52 عصر | نظر

باز هم بردیم!!

سلام سلام سلام!!

این برد شیرین رو به همه ی شما پریسپولیسیای گل تبریک میگم!!

با این برد هم نفت آبادان رو از صدر جدول پایین اوردیم و هم روی استقلالیا رو کم کردیم!

                                     نفت آبادان0-1پرسپولیس 

..............................................................................................................................................................

 

پرسپولیسی ها سحری را فرودگاه مهرآباد تهران خوردند...

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود بعد از بازی امشب تیمشان با پرواز چارتر به سمت تهران حرکت کنند، با ساعاتی تاخیر مسیر آبادان تا تهران را طی خواهند کرد.
به گزارش سکوی سرخ، اعضای تیم پرسپولیس که پروازشان به دلیل گرد و غباری که در سطح شهر آبادان وجود داشته است با تاخیر مواجه شده است، حدود ساعت 3:30 دقیقه بامداد با دو ساعت تاخیر به سمت تهران حرکت خواهند کرد.
لازم به ذکر است که سرخپوشان پایتخت حدود 2 ساعت در فرودگاه شهر آبادان حضور داشتند و به استراحت پرداختند تا با مساعت شدن شرایط جوی با پروازی اختصاصی به سمت تهران بیایند.
نکته قابل توجه این بود که بعد از ورود اعضای تیم به هواپیما، خلبان با اعضای تیم صحبت کرد و در لا به لای صحبت های خود برد قرمزپوشان را به آنها تبریک گفت که این حرکت خلبان، توسط حاضرین در هواپیما تحسین شد و ایشان را تشویق کردند.

.............................................................................................................................................................

      طلسم سکوت شکسته شد ؛ دایی : پس از دیدار با راه آهن مدرک ارائه خواهم کرد

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که طی روزهای گذشته و به خصوص امروز ، صحبتهایی در رابطه با پیگیری مسائل مالی او در کمیته استیناف سازمان لیگ مطرح بود ، امروز و پس از اعلان رای منفی علیه اعتراض وی و پس از خویشتنداری مثال زدنیش ، در پایان مسابقه پرسپولیس و نفت آبادان در مقابل خبرنگاران لب به سخن گشود.

به گزارش سکوی سرخ ، علی دایی که پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر بود اعلام کرد که پس از بازی پرسپولیس با راه آهن در تهران ، مدارک و مستندات خود را علیه فدراسیون فوتبال منتشر خواهد کرد تا این قضیه همچنان ادامه پیدا کند.

خاطر نشان میشود ، علی دایی سرمربی حال حاضر پرسپولیس به علت عدم تقبل مسئولیت مسئولین فدراسیون فوتبال علیه مطالبات مربیان فوتبال و در واقع در اعتراض به این حرکت ، مدتی است که پیگیر مطالبات و حقوق های خود از فدراسیون فوتبال میباشد.

 

 

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در دوشنبه 89/5/25و ساعت 1:0 عصر | نظر

امروز با پرسپولیس!!!


                                       روزنامه پیروزی 20/05/1389

......................................................................................................................................................

آخرین اقدامات پرسپولیس برای جایگزینی بازیکنی جدید به جای "هروه اوسال"

مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورت تعامل لازم با سازمان لیگ می‌توانند نام یک بازیکن را به جای هروه اوسال وارد لیست کنند.


پس از تایید بیماری هروه اوسال مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس، مسئولان باشگاه برای جذب جایگزین این بازیکن به تکاپو افتادند. در این میان مشکلی به نام قوانین وجود داشت. قوانینی که اجازه جایگزینی بازیکن دیگری را به جای هروه اوسال به باشگاه پرسپولیس نمی‌دهد.

طبق قوانین سازمان لیگ، مسئولان باشگاه پرسپولیس تا نیم فصل نمی‌توانند به جای این بازیکن نام شخص دیگری را وارد لیست کنند و با همین نفرات فعلی باید لیگ را تا نیم فصل به پایان برساند.

از طرفی پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات ابتدای فصل، جای یک بازیکن را خالی نگه داشتند. تنها جای خالی که به نظر می‌رسد حالا به کمک سرخپوشان بیاید و بتوانند از این طریق یک مهاجم دیگر را جذب کنند.

مهدی انوری: نام هروه وارد لیست شده بود

مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس هنگام ثبت قراردادش پرونده پزشکی نداشت و انجام آزمایشات پزشکی از او به دلیل اتمام فصل نقل و انتقالات به بعد موکول شد. به همین خاطر گفته می‌شد به دلیل ناقص بودن مدارک هروه اوسال، قرارداد او به طور کامل ثبت نشده باشد و باشگاه پرسپولیس بتواند به راحتی نام جایگزین این بازیکن را وارد لیست کند.

مهدی انوری دبیر هیئت فوتبال استان تهران در این خصوص اظهار داشت: ما قرار داد اوسال را با وجود نداشتن پرونده پزشکی ثبت کردیم اما قرار بر این شد تا زمانی که مدارک پزشکی‌اش تکمیل نشده است، کارت بازی او صادر نشود.

وی افزود: این اتفاق رخ داد و اوسال برای پرسپولیس بازی نکرد. هرچند نام او در لیست پرسپولیس وجود داشت.

عزیزالله محمدی: پرسپولیس می‌تواند بازیکن آزاد بگیرد

رئیس سازمان لیگ برتر نیز در خصوص وضعیت پرونده این بازیکن اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس طبق قانون تا نقل و انتقالات نیم‌فصل نمی‌تواند به جای هروه اوسال بازیکنی بگیرد اما اگر در لیست این تیم جای خالی وجود داشته باشد، می‌تواند یک بازیکن آزاد را جذب کند.

مصطفی شکری: به مساعدت سازمان لیگ امیدواریم

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: آنطور که مطلع هستید در قوانین و ضوابط آمده است اگر بازیکنی با مصدومیت روبرو شد، امکان جابجایی او وجود دارد.

مصطفی شکری در ادامه افزود: بر همین اساس و با توجه به مشکل پزشکی هروه اوسال، انتظار می‌رود تعامل لازم بین سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس بوجود بیاید تا امکان جابجایی هروه اوسال با یک بازیکن دیگر فراهم بشود.

وی با اشاره به استرداد مبالغی که به این بازیکن داده شده است، اظهار داشت: براساس قرارداد اوسال و از آنجایی که زمان کافی برای انجام آزمایشات پزشکی و سپس ثبت قرارداد نداشتیم، در یکی از بندهای قرارداد او آمده است اگر مشکل خاصی داشت، علاوه بر استرداد مبالغی که تحویل گرفته، باید معادل مبلغ قراردادش را نیز به عنوان جریمه بپردازد.

شکری در ادامه گفت: البته از آنجایی که مشخص شد اوسال سوءنیتی در این کار نداشته و از بیماری‌اش مطلع نبوده، قرار شد فقط مبالغی را که تحویل گرفته، برگرداند.

......................................................................................................................................................

و یک خبر از تیم ملی:

تیم ملی فوتبال ایران یک پله سقوط کرد

تیم ملی فوتبال ایران در ماه میلادی اخیر با سقوط یک پله مواجه شد.


 در تازه‌ترین فهرست رده‌بندی تیم‌های ملی جهان در رنکینگ فیفا، تیم ایران با کسب 517 امتیاز از رده 64 به 65 سقوط کرد.
تیم تحت رهبری افشین قطبی که امشب در ایروان، مرکز ارمنستان با تیم ملی آن روبرو خواهد شد، پس از استرالیا (رتبه 20)، ژاپن (رتبه 32)، کره‌جنوبی (رتبه 44) در رده چهارم بهترین‌های آسیا قرار گرفت.
در این رده‌بندی اسپانیا، قهرمان جهان با 1883 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و هلند (1659 امتیاز)، برزیل (1524امتیاز)، آلمان (1464امتیاز) و آرژانتین (1288 امتیاز)‌،‌دوم تا چهارم هستند.

 ......................................................................................................................................................

 

 

 حالا یه سوال از همه ی شما هایی که به وبلاگم سر میزنید:

به نظر شما تیم ملی ما  در جام ملت های اسیا موفق خواهد بود؟

از همه ی شما خواهش میکنم حتما به این سوال جواب بدید تا ببینیم نتیجه گیری کی درست تره!!!

شما میتونید به این سوال به صورت گزینه ای هم جواب بدید:

1)بله

2)خیر

 

                               منتظر جواب هاتون هستم.یادتون نره!!!
/ نوشته شده توسط رز قرمز در چهارشنبه 89/5/20و ساعت 5:37 عصر | نظر

خبر های امروز شیر ایران!!


                               روزنامه پیروزی 19/05/1389

چ

حضور باقری، غیبت تارتار و هشدار دایی

تمرین پرسپولیس صبح امروز پیگیری شد.

 

 تمرین پرسپولیس از ساعت 10 صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در این تمرین که در غیاب بازیکنان ملی‌پوش برگزار شد،‌ بازیکنان پرسپولیس به بدنسازی و تمرینات جسمانی به مدت یک ساعت و 20 دقیقه پرداختند

 
در ابتدای تمرین علی دایی برای بازیکنان صحبت کرد. او به بازیکنان هشدار داد که رأس ساعت مقرر باید در تمرینات باشند و حتی با تأخیر یک دقیقه‌ای برخورد خواهد شد.

مهدی تارتار با اجازه دایی در تمرین امروز حضور نداشت.

کریم باقری پس از مدت‌ها غیبت به دلیل مصدومیت در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد و به صورت اختصاصی زیر نظر پزشک و مسئولان فیزیوتراپی آکادمی المپیک و مربی بدنساز پرسپولیس به تمرینات اختصاصی پرداخت. باقری دقایقی با علی دایی و زرینه درباره آخرین وضعیت خود به گفت‌وگو پرداخت.

در تمرین امروز بازیکنان دقایقی برای اینکه متوجه شوند در دوران بدنسازی چند کیلوگرم کاهش وزن داشته‌اند به وزن کشی خود پرداختند.

برخی از تیم‌های ملی که در آکادمی ملی المپیک حضور داشتند با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداختند.

......................................................................................................................................................

رای پرونده «علی دایی» بازهم صادر نشد

جلسه کمیته‌ی استیناف فدراسیون فوتبال باز هم بدون نتیجه‌گیری درباره پرونده شکایت علی دایی از فدراسیون به پایان رسید.

 

علی فرشاد سپهر درباره جلسه روز دوشنبه کمیته‌ی استیناف گفت: دراین جلسه وکیل علی دایی حاضر شد و مسائلی را مطرح کرد که برای بررسی این مسائل قرار شد شنبه آینده در جلسه فوق‌العاده کمیته‌ی استیناف رای شکایت علی دایی از فدراسیون فوتبال صادر شود.
 وی در پاسخ به این سوال که چه مشکلی بود که باز هم کمیته استیناف نتوانست رای این پرونده را صادر کند گفت: مشکلی نبود تنها از آن به این جمع‌بندی رسیدم که باید برای صدور حکم نهایی بررسی‌های زیادی انجام گیرد. ضمن اینکه باید بحث‌هایی را که وکیل دایی مطرح کرد بررسی کنیم. به همین خاطر شنبه جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل خواهیم داد و در این جلسه رای نهایی را صادر خواهیم کرد.
 دبیر کمیته‌ی استیناف درپاسخ به این سوال که آیا تاخیر در صدور حکم نهایی باعث حساسیت برانگیزشدن این پرونده نمی‌شود؟ گفت: بحث قضایی است و پیچیدگی‌های خودش را دارد. باید با مطالعه حکم را صادر کنیم. در بحث‌های قضایی پیش‌بینی زمان صدور رای بسیار مشکل است. به همین خاطر باید با بررسی تمام مسائل و ابهاماتی که وجود دارد نسبت به صدور حکم اقدام کنیم

 

.....................................................................................................................................................

احتمال محرومیت دایی و مایلی‌کهن

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احتمال محرومیت سرمربیان دو تیم پرسپولیس و سایپا خبر داد.


 حسین عبداللهی در مورد مصاحبه‌هایی که علی دایی و محمد مایلی‌کهن در رسانه‌ها علیه یکدیگر انجام می‌دهند گفت: لیگ برتر دهم با فصل گذشته تفاوت‌های زیادی دارد و می‌خواهیم آرامش را بر فوتبال حاکم کنیم. به همین دلیل با مصاحبه‌هایی که ارزش فنی از نظر فوتبال ندارد و به نوعی تحریک آمیز و توهین آمیز است برخورد جدی خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: کمیته انضباطی قصد ندارد مانع از انجام مصاحبه‌ اهالی فوتبال شود مصاحبه‌هایی که منتقدانه و فنی باشد برای فوتبال خوب هم است اما با مصاحبه‌های دیگر طبق آئین نامه انضباطی برخورد می‌شود و مصاحبه کننده با محرومیت، جریمه نقدی یا حتی ممنوعیت از انجام مصاحبه مواجه خواهد شد.

 عبداللهی در مورد اینکه سقف محرومیت به دلیل مصاحبه چقدر است گفت: در آئین‌نامه می‌توان به دلیل مصاحبه توهین آمیز تا 8 جلسه فرد خاطی را محروم کرد.

 عضو کمیته انضباطی در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد علی دایی و محمد مایلی‌کهن به دلیل مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهند گرفته خواهد شد گفت: متاسفانه مشغله کمیته انضباطی این روزها زیاد شده است. با این حال اگر فرصت شود امروز به پرونده مصاحبه این دو مربی رسیدگی خواهد شد. باید دید نظر اعضای کمیته انضباطی چیست اما احتمال دارد همین امروز و پس از رسیدگی به پرونده آنها رای بر محرومیت این دو مربی صادر شود.
 

.....................................................................................................................................................

 

                                                    منتظر نظراتتون هستم!!!

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در سه شنبه 89/5/19و ساعت 6:58 عصر | نظر

   1   2      >

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved