فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
مهر 89 - هواداران دوآتیشه ی پرسپولیس










باختیم!!!

سلام به همه ی شمادوستان که با اشتباهات داوری بایدناراحت باشید!!!!

مرادی پرسپولیس را شکست داد! // مرادی 1 - 0 پرسپولیس

دربی شصت و نهم با پیروزی یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

به گزارش سکوی سرخ، دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی با حضور بیش از 98 هزار نفر با قضاوت مسعود مرادی آغاز شد.
این مسابقه با هیجان و حمله پرسپولیسی ها آغاز شد. دقیقه 7 بازی محمد نوری توانست دروازه استقلال را باز کند اما بلافاصله کمک داور دوم بازی(مرتضی کریمی) این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
کمی بعد از این گل نوبت...

 به استقلالی ها شد تا حملات خود را آغاز کنند. آبی پوشان صاحب موقعیت های خوبی هم شدند اما آرش برهانی دو فرصت و میلاد میداودی فرصت دیگری را از دست دادند.

در دقایقی از بازی که مدت کمی هم نبود فرصت چندانی روی دروازه های حریف خلق نشد.

نیمه دوم بازی با شوتی که میلاد میداودی به سمت دروازه پرسپولیس زد گرم شد. در جریان بازی شاگردان دایی در چند نوبت موقعیت های خوب خود را از دست دادند.

در ادامه این رقابت دو تیم بازی پایاپای و نه چندان جذابی را دنبال کردند.

ازیکنان پرسپولیس در مواقعی که صاحب موقعیت می شدند با بی دقتی محض این فرصت ها را از دست دادند.

شاگردان دایی در دقایق پایانی بازی حملات همه جانبه ای روی دروازه استقلال ایجاد کرده بودند اما این فرصت ها یک به یک به هدر رفت.

با وجودی که این پرسپولیس بود که حمله می کرد اما این شاگردان پرویز مظلومی بودند که در دقیقه 90+1 توسط فرهاد مجیدی به گل رسیدند.

مرادی به مجتبی شیری، حسین بادامکی و علیرضا محمد از پرسپولیس و کیانوش رحمتی، پژمان منتظری و میلاد میداودی از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با این پیروزی 20 امتیازی شد و در رده دوم به جای پرسپولیس قرار گرفت.

اسامی بازیکنان استقلال:
محمد محمدی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مهدی امیرآبادی، آندره لوییز، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی( 67- مجتبی جباری)، فرهاد مجیدی، میلاد میداودی، آرش برهانی( 68- امید روانخواه) و کیانوش رحمتی
سرمربی: پرویز مظلومی

اسامی بازیکنان پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، شیث رضایی، علیرضا محمد، حمید علی عسگر، مازیار زارع، مجتبی شیری( 60- علیرضا نورمحمدی)، امیرحسین فشنگچی( 68- محمد منصوری)، حسین بادامکی(83- کریم باقری)، محمد نورِی، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی
سرمربی: علی دایی

غیاثی: کمک داور دربی بازی را از تعادل خارج کرد// او در نقش سرمربی استقلال ظاهر شد

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال اشتباه کمک داور دوم دربی 69 را عامل خارج شدن بازی از تعادل نامید.

به گزارش سکوی سرخ؛ رضا غیاثی در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت مسعود مرادی در دربی 69 و دو کمک او اظهار داشت: در نیمه دوم داور بیشتر سعی کرد مدیریت کند تا مشکلی در مسابقه پیش نیاید.مرادی که دوست داشت این بازی را در آخرین سال‌های قضاوتش سوت بزند به خوبی بازی را مدیریت کرد و خودش باید از داوریش راضی باشد زیرا اشتباه تاثیرگذاری نداشت.
وی ادامه داد: مرتضی کریمی...

 کمک داور دوم مسابقه با اشتباهی که در نیمه اول مرتکب شد و گل صحیح پرسپولیس را در دقیقه شش آفساید اعلام کرد باعث شد بازی از تعادل خارج شود.

  < type=text/java fixed_bound="true">

واقعا داوران ایرانی لیاقت داوری ندارن!!!!!!!!ببخشید ولی واقعا اعصابم خورده و خیلی حوصله ندارم!!!!

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در جمعه 89/7/23و ساعت 5:51 عصر | نظر

اومدم!!!

سلام خدمت شما دوستان!!!
از اینکه این وبلاگ به مدت  حدود15 روز خاک خورد و یه عنکبوت کوچولو اینجا لونه کرد از همه ی شما عذر میخوام!!!!
بریم سراغ خبر ها:
آخرین تمرین؛ سبک، بدون توپ، در هوای خنک

آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس که برای برپایی اردویی 6 روزه عازم جزیره کیش شده بودند صبح جمعه برگزار شد.

 

به گزارش سکوی سرخ، آخرین جلسه تمرین پرسپولیسی ها در حالی برگزار شد که هوا از روزهای گذشته خنک تر شده بود. تمرین در ساعت 9:30 صبح در مجموعه ورزشی المپیک آغاز شد.....

برخی از بازیکنان که در بازی والیبال پنجشنبه شب شرکت کرده بودند، به جای تمرین استراحت کردند. احمدی، شکوری، منصوری، مهدی شیری، پروین، باقریو زارع از جمله نفراتی بودند که در آخرین جلسه تمرین استراحت کردند.محمود خوردبین که چند جلسه ای را به صورت اختصاصی در کنار زمین تمرین کرده بود نیز به دلیل شرکت در باری والیبال به صورت اختصاصی تمرین نکرد و از جایگاه ویژه نظاره گر تمرین سرخپوشان بود.سایر بازیکنان زیر نظر مولایی به انجام حرکاتی سبک و بدون توپ را انجام دادند.بعد از پایان تمرینات برخی از بازیکنان با کسب اجازه از کادر فنی، برای خرید راهی بازار شدند و برخی دیگر نیز برای استراحت در هتل ماندند.

 کاشانی از مسئولین جزیره کیش تشکر کرد

حبیب کاشانی با ارسال نامه ای به مدیریت منطقه آزاد کیش از زحمات چند روزه آنها برای تیم فوتبال پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سکوی سرخ؛ حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال یک نمابر از زحمات مسئولین هیئت فوتبال این جزیره تشکر کرد و با قدردانی از آقایان میرشفیعیان و مهندس محبی میزبانی مسئولین از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس را در این اردو خوب و مناسب توصیف کرد.

 

 

 لیدرهای فوتبال عزادار شدند

داود جورابلی، مسئول مشوقین باشگاه استقلال بر اثر سانحه تصادف در گذشت.

به گزارش سکوی سرخ؛ دوست خوبمان داود جورابلی که از فعالترین لیدرهای تیم ملی و مسئول ساماندهی مشوقین استقلال هم بود  عصر شنبه در اتوبان بعثت تهران، سوار بر موتور سیکلت دچار سانحه تصادف شد و بعد از چند ساعت بی هوشی در بیمارستان بعثت تهران دار فانی را وداع گفت.
تصویر زیر در روزنامه تماشاگر ...

در مصاحبه ای مشترک بین او و عباس اسماعیل بیگی می باشد که مربوط به 3 روز قبل می باشد.

 


 لازم به ذکر است که مراسم تشییع آن مرحوم روز یکشنبه ساعت 8 صبحاز درب منزلشان واقع در خیابان مینایی بن بست چهارم برگزار می شود.

کانون مشوقین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نیز ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان برای وی مغفرت و آمرزش را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

فوتسال پرسپولیس باخت؛ طلسم شکست در خانه حریفان نشکست

تیم فوتسال پرسپولیس در یک بازی نزدیک و در دقایق پایانی بازی را به تیم صفه اصفهان واگذار کرد.

به گزارش سکوی سرخ و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتسال پرسپولیس در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال در شرایطی که تا دو دقیقه آخر بازی با حریف خود چهار بر چهار مساوی بود، گلی را دریافت کرد که حکم به شکست سرخ پوشان داد.
فوتسالیست‌های پرسپولیس نیمه اول این دیدار را با حساب چهار بر دو واگذار کردند اما در نیمه دوم با ارائه چهره‌ای برتر موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند...

اتفاق سرنوشت ساز این بازی در دو دقیقه مانده به پایان آن رقم خورد که ضربه محمدرضا حیدریان مربی - بازیکن پرسپولیس به تیر دروازه صفه اصفهان برخورد کرد و توپ برگشتی در ضد حمله وارد دروازه سرخ پوشان شد.

حیدریان، تکاملی، قریشی و سید مومن گلزنان پرسپولیس در این دیدار بودند.

تیم فوتسال پرسپولیس که اولین فصل حضور خود را در لیگ برتر را تجربه می‌کند در تمام دیدارهای خانگی با پیروزی از زمین بیرون آمده اما در خانه حریفان همواره شکست خورده است.
از اینکه یه چند وقت خبر به دست شما هواداران نرسوندم بسیار عذر میخوام!!!!

                           بدون نظر نری ها!!!!!

 


/ نوشته شده توسط رز قرمز در یکشنبه 89/7/11و ساعت 3:57 عصر | نظر

This Template designed by FREETEMP.BLOGFA.COM , Copyright © 2006 all rights reserved